Avatar billede Emil3129 Novice
26. december 2012 - 11:14 Der er 3 kommentarer

Skærm Win 7

Hej jeg har 2 skærme og har valgt den funktion: Udvid Skrivebord
og hvis jeg skal over i den anden skærm skal jeg køre musen til højre jeg vil gerne have så jeg kan køre til vestre side

Håber i vil hjælpe
Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
26. december 2012 - 11:25 #1
Gå ind på Kontrolpanelet. I kontrolpanelet kan du vælge en menu der hedder skærm, og derefter skærmopløsning. Et nyt vindue åbner, og du kan nu her se to skærme der er koblet til din computer. Den skærm der står 1 på, er din primære skærm og den med tallet 2, er din secondary skærm.

Det eneste du skal gøre er, at hive den ene skærm om på den anden side af den anden skærm.

Håber det hjalp dig :)
Avatar billede Emil3129 Novice
26. december 2012 - 11:27 #2
Tak
Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
26. december 2012 - 11:34 #3
Hjalp dette? :)