Avatar billede ichristensen Nybegynder
24. december 2012 - 23:36 Der er 1 kommentar

Facebook til Iphone 3g

Hej.
Jeg har lige købt en brugt Iphone 3g.
Jeg ville gerne installere Facbook app'en på min telefon, men det kan jeg ikke, da den kræver 4.3 og man kun kan opdatere Iphone 3g til 4.2.1.
Har I en løsning så jeg kan få en facebook app på min telefon?
Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
26. december 2012 - 00:28 #1
#ichristensen

Det er desværre ikke muligt, at få facebook til iPhone 3G længere. Apple har meldt ud, at de ikke længere vil sælge iPhone 3G i butikkerne og dermed bliver de heller ikke solgt er i DK. Dette blev aftalt fra Apples side af, før iOS 4.3 opdateringen. Det vil sige, at de heller ikke tager sig sammen til at udgive/opgraderer flere iOS versioner til iPhone 3G-brugere.

Der er to muligheder for at installere facebook på iPhone 3G mobiler.

#1 - Hvis du har haft en tidligere version af facebook på en anden iPhone, så er det muligt at, via. iTunes, installere den ældre version af facebook på din iPhone.

#2 - Hvis du er villig til at jailbreake din iPhone og miste al garantien, hvis du overhovedet har det, på mobilen, så er dette også en mulighed. På den måde, kan du faktisk, ved hjælp af jailbreak-softwaren Cydia, opgradere til iOS 4.3 og nyere versioner, til din iPhone.

Håber dette svar kunne hjælpe dig - håber det lykkedes for dig :)