Avatar billede TegnerenAnna Nybegynder
24. december 2012 - 12:48 Der er 1 kommentar

Asus smart gesture center

Jeg har lige fået en asus vivobook s200 og den havde et inkluderet program som hed, Asus Smart Gesture Center. Jeg opdagede at det var et program til at styre musen på en lidt anden måde. Sådan lige som en Macbook. Når jeg sætter to finger på og glider op, så går den ned og omvendt. Den kunne og så en helt masse andet og bla bla bla. Men nu er den ikke længere aktiveret. Dens lille ikon, som plejede at vises der hvor klokkeslettet også var, er væk. Ved i hvordan jeg får den aktiveret :(?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2012 - 16:57 #1
Formoder det er win 7:
Gå i start og søgefelt. Skriv msconfig og gå under startprogrammer.
Er der nogle entrys her der kunne være den funktion du taler om?
Og er der nogle som du alligevel ikke bruger kan du deaktivere dem.
Du må dog ikke deaktivere sikkerhedsprogrammer og tjenester som systemet behøver.