Avatar billede angelenglen Nybegynder
21. december 2012 - 16:01 Der er 1 løsning

ASP Download overskrider response buffer?

postdata = "param=" & Request.QueryString("param") & "&message=" & Request.QueryString("message") & "|" & Request.QueryString("message2")
Set objXMLHTTP = CreateObject("MSXML2.XMLHTTP")
objXMLHTTP.open "POST", "https://server.dk:779", false
objXMLHTTP.setTimeouts 150000,150000,150000,150000
objXMLHTTP.send Server.URLEncode(postdata)
If objXMLHTTP.Status = 200 Then
    Response.Write objXMLHTTP.ResponseBody
End if
Set objXMLHTTP = Nothing

Jeg forsøger at downloade en (relativt stor, 15 mb) fil fra en fjernserver, og skrive indholdet ud til websiden.

men jeg får en response buffer exceeded fejl når jeg gør det :-(

Normalt ville jeg sætte response.buffer=false og køre en response.flush efterhånden som jeg får downloadet noget af filen, men det kan jeg ikke se mig ud af hvordan jeg kan gøre med ovenstående kode, eftersom der ikke er noget while-loop involveret i læsningen, og derfor ikke noget sted i læsningen jeg kan indsætte min flush kommando :-/

Forslag er velkomne :-)
Avatar billede angelenglen Nybegynder
09. januar 2013 - 12:52 #1
opgiver.