Avatar billede jeff Nybegynder
11. august 2001 - 14:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sort hvid fremvisning på tv.

er der nogen der ved hvorfor jeg har sort hvid fremvisning på mit tv, når jeg ser dvd/divX over mit asus v7700tv out. Pal og ntsc er stillet korrekt.på monitoren er der farver.????
Avatar billede makse Nybegynder
11. august 2001 - 14:29 #1
Avatar billede lhawk Nybegynder
11. august 2001 - 14:33 #2
Dit fjernsyn understøtter højst sandsynligt ikke S-VHS, prøv istedet composite.
Avatar billede guiron Nybegynder
11. august 2001 - 14:59 #3
Eller også har du brækket et ben i dit S-VHS kabel. Dette kan også godt gøre at det bliver sort/hvid. Men det er højst sandsynligvis fordi at dit TV ikke understøtter S-VHS som lhawk skriver. Det er kun de allernyest tv der gør dette, og det er der stadig ikke ret mange producenter der gør!

/Guiron
Avatar billede contagious Nybegynder
11. august 2001 - 16:40 #4
guiron... det du siger med at det kun er allernyeste tv der understøtter S-VHS er ikke rigtigt... Jeg har et B&O fjernsyn fra 1992 og S-VHS virker fint dog med separat stik.