Avatar billede KrosserK Juniormester
17. december 2012 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apache installeret via Xammp Issue med ssl ?

Hejsa,

Jeg har installeret Xammp som så installerer phpmyadmin,tomcat,Mysql samt apache. Da jeg vil til at kigge på Joomla.

Alt ser egentlig ud til at være installeret fint. Jeg kan godt få sitet til at køre.

MEN der bliver ved med at komme denne fejl i forbindelse med at man kører apache

[Mon Dec 17 22:37:29.625000 2012] [ssl:warn] [pid 4808:tid 1864] AH01873: Init: Session Cache is not configured [hint: SSLSessionCache]

Jeg har prøvet en masse ting ting. Jeg tvivler lidt på at det har noget at gøre med ssl da jeg har slået det fra med SSLEngine off i httpd.conf filen. Hvis man da altså kan være sikker på at det slår igennem.

Ligeledes får jeg følgende fejl i php loggen fra apache:
[17-Dec-2012 19:45:21 UTC] PHP Warning:  file_get_contents(lang.tmp): failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\xampp\index.php on line 2

Ville være glad for assistance.

Mvh.
Avatar billede KrosserK Juniormester
19. december 2012 - 11:08 #2
Tak for indsatsen, det løser det dog ikke. Any other clues anyone ?
Avatar billede KrosserK Juniormester
27. august 2013 - 21:59 #3
vil gerne godkende