Avatar billede dade Nybegynder
11. august 2001 - 14:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vil ikke åbne i et nyt vindue ??

er der nogen der ved hvad jeg skal skrive for at få den til at åbne i et nyt vindue
her er koden som jeg leger med
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Digitalblasphemy\", \"java script:top.frames.location = \'http://www.digitalblasphemy.com/\'\"));

Håber der er nogen der ved det ...

Avatar billede zeth Nybegynder
11. august 2001 - 14:03 #1
sådan her måske..

dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Digitalblasphemy\", \"java script:window.open(\'http://www.digitalblasphemy.com/\')\"));
Avatar billede dade Nybegynder
11. august 2001 - 14:05 #2
nej det virker ikke
Avatar billede avlund Nybegynder
11. august 2001 - 14:14 #3
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/popwin.htm

Her, så kan du selv lave en... er det sådan noget du skal bruge?
Avatar billede roenving Novice
11. august 2001 - 14:15 #4
window.open(\'http://www.digitalblasphemy.com/\',\'WindowName\')

Såvidt jeg husker er to parametre til .open minimum.

hth
jes
Avatar billede mat Nybegynder
11. august 2001 - 14:20 #5
I headen:

function nyt()
    {vinduvar=window.open (\"dinFil.htm\", \"dinFil\", \"height=300, width=160, topmargin=0, leftmargin=0, toolbar=no, menubar=no, scrollbars=no, resizable=no\")

I body:

onclick=\"nyt()\"
}
Avatar billede dade Nybegynder
11. august 2001 - 14:26 #6
ok her er hele koden for det i er kommet med virker ikke
det er en jscript !!

//Het menu
var myNavBar2 = new NavBar(0);

//define menu items (first parameter of NavBarMenu specifies main category width, second specifies sub category width in pixels)
//add more menus simply by adding more \"blocks\" of same code below

//Movie News

dhtmlMenu = new NavBarMenu(110, 0);
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Movie News\", \"java script:top.frames[\'content\'].location = \'http://dadem.subnet.dk \'\"));

//set menu colors
myNavBar2.setColors(\"#FFFFFF\", \"#FFFFFF\", \"#000000\", \"blue\", \"#000000\", \"#blue\", \"#000000\", \"#6600FF\", \"#000000\");
//                  randmenu    textmenu  achtgr.                          item      ach. it.

//set fonts
myNavBar2.setFonts(\"Verdana\", \"plain\", \"normal\", \"8pt\", \"Verdana\", \"plain\", \"normal\", \"8pt\");

//set sizes menu
myNavBar2.setSizes(0,1,1);

//Creatie menu
var fullWidth;

//move menu
myNavBar2.moveTo(75,35);

function init() {

  // Get width of window, need to account for scrollbar width in Netscape.

  fullWidth = getWindowWidth()
    - (isMinNS4 && getWindowHeight() < getPageHeight() ? 16 : 0);

  myNavBar2.resize(0);
  myNavBar2.create();
  myNavBar2.setzIndex(2);