Avatar billede jogs Nybegynder
16. december 2012 - 17:33 Der er 5 kommentarer

Kan ikke få Java til at fungere.

Hej eksperter!

Jeg køre pt. med den gamle version af Java, grundet jeg ikke kan få Version 7 Update 9 til at virke.

Problemet er at når jeg har downloaded det nyeste Java, virker ting som fx. NemID ikke. Og så skriver den desuden Java Platform has crashed.

Nogle der ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke?

Oplysninger:
Windows 7
Google Chrome
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2012 - 17:36 #1
Prøv at fjerne den med Revo Uninstaller, og derefter hent en ny java:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg Java og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc og hent/installer en ny JAva
Avatar billede jogs Nybegynder
16. december 2012 - 21:28 #2
Har prøvet, men virker stadig ikke :(
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2012 - 21:39 #3
Avatar billede jogs Nybegynder
16. december 2012 - 22:51 #4
Nu fik jeg det til at virke, manglede lige at slette en gammel update. Mange tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2012 - 17:21 #5
Velbekomme. Lægger et svar til lukning af tråd:
Lukke tråd:  http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo