Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
13. december 2012 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søges: ASUS M4A79T Deluxe Bundkort

Hej,

Jeg er på jagt efter et ældre bundkort, det handler om et "ASUS M4A79T Deluxe", eller muligvis et andet bundkort med AMD SB750 Chipset på.

Bundkortet er fra ca 2009, så der er udskiftnings klart.

Hvis du ligger inde med et sådant bundkort, eller kender en der måske gør, er jeg MEGET interesseret i at høre fra dig.

Håber en eller anden kan hjælpe mig.

Mvh Brian.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. december 2012 - 19:34 #1
det er næppe chipset, der er afgørende, hvis du vil genbruge/redde andre enheder.
cpu: Socket AM3
ram: maks DDR3 1066MHz
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
14. december 2012 - 16:55 #2
Jeg har findet et kort andet sted.
Avatar billede storgaard Juniormester
08. marts 2013 - 23:20 #3
Hvis det er et Asus bundkort vil du nok kunne finde det her...
www.azenty.com/da/bundkort