Avatar billede MizzDK32 Nybegynder
12. december 2012 - 16:16 Der er 3 kommentarer

Pludselig mistet alt data på USB pind.

Hej

Ville høre om nogen evt kan hjælpe mig med mistet data på et USB stick?
Hentede for noget tid siden en del opdateringer til pcén, og måtte udskifte AVG der også, så tordag sendte jeg et cv fra den på mail, og skulle mødes med personen dagen efter, hvor vi skulle redigere cvét.
Da vi så skal til at bruge den, viser div. forskellige computer kun at indsæt disk i G drev, prøver også da jeg kommer hjem igen, sommetider skriver den dette, og sommetider slet intet når den sidder i?
Er pænt ærgelig over der intet er på den mere pt da det var alle mine vigtige papire som lå derpå.
I går havde min pc også pludselig smidt skype genvejen ud, samt ved at Jeg en gang for et par mrd siden måtte bruge systemgendannelse, men igår var ingen datoer, eller andet derinde mere?

Håber virkelig i kan hjælpe mig i denne øv situation jeg befinder mig i pt.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2012 - 16:25 #1
Avatar billede MizzDK32 Nybegynder
18. december 2012 - 07:04 #2
Så har prøvet begge link ovenfor, problemet med Periform er at den ikke vil arbejde sammen med  mit G drev, da den jo mener pludselig at der skal indsæt disk i drev inden den kan åbnes.

Har derefter hentet andet link ovenfor, men når jeg så vil til at finde mit windows G drev, eksistere det ikke inde under Fysiske drev, kan man formatere usb pinden, nu hvor den meddeler dette, underligt nok, så har jeg lige haft fjernet det 5 min og vil så igen indsætte den, men nu kan jeg overhovedet intet G drev få frem mere?
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2012 - 08:36 #3
er der noget på den usb du skal bruge ??????
er det ikke noget du kan kopiere over igen ?????

men måske kan denne her men ved det ikke

http://www.partition-tool.com/easeus-partition-manager/removable-device-partitioning.htm

hvis den usb stick er helt låst er der denne vej men så mister du alt der er på den

det gøres sådan her

http://www.intowindows.com/bootable-usb/

hvis det heller ikke virker er den helt syg og bør kasseres

m.v.h