Avatar billede severuz Nybegynder
09. december 2012 - 14:39 Der er 2 kommentarer

AMD HD7970m crossfire

Hej

Som hardcore gamer står jeg og skal have en ny bærbar.

Jeg er faldet over følgende maskine fra mm-vision:

Vision X-Series X3795 17,3'' bærbar (CrossFire)

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=706500010&gruppe=visionnotebook

Efter en google søgning kan jeg se at der er mange der har haft problemer med netop denne crossfire setup.

Er der nogen her der ejer overstående maskine?
Kan crossfire i en bærbar anbefales?
Hvordan er mm-visions ry i miljøet?

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2012 - 14:51 #1
http://www.trustpilot.dk/review/www.mm-vision.dk

ved ikke så meget om bærbare da de er færdige og der ikke er så meget man kan ændre på dem

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2012 - 15:31 #2
Har ikke læst hvad problemet er, men kan tænke mig det måske er varmeudviklingen der ikke er styr på.
En bærbar som højtydende gamer pc hænger ikke sammen i mit univers.
Der er simpelthen for dårlig køling i sådan en.