Avatar billede blund82 Nybegynder
05. december 2012 - 12:07 Der er 2 kommentarer

Sonos lydsystem problemer med opsætning.

Hej med jer.

Jeg søger noget hjælp omkring opsætningen af mit nye Sonos play5 lydsystem + bridge. I princippet burde det være ganske enkelt, men det har vist sig at være utroligt besværligt. Jeg kan sagtens få kontakt til både min play5 og min bridge gennem den installerede controller på pcen, men her stopper det hele så også jeg får en fejlkode (1101) og den fortæller mig at nogen af mine sonos produkter skal opdateres. men dette er ikke muligt.. jeg har søgt efter svar på sonos.com og bla. fundet en liste derinde med modem/routere der evt. kan konflikte. her står min router på listen som er en Cisco Epc3925. Men tænker umiddelbart det ikke kan være rigtigt man skal ud og investere i en ny router fordi der er et enkelt problem med min?! Håber der er nogen der kan komme med nogen gode input. skal måske lige nævnes at jeg benytter Win7 home premium og at jeg får samme fejl når jeg prøver at opnå forbindelse til sonos produkterne via min iphone. Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.

Mvh. Brian.
Avatar billede blund82 Nybegynder
07. december 2012 - 10:32 #1
Tak for alt den fine ekspert rådgivning. det er jo næsten overvældende med svar.. LORTE SIDE!
Avatar billede mccookie Seniormester
16. december 2012 - 22:56 #2
Hej Brian

Hmm... Lorteside ville jeg nu ikke betegne eksperten som, men måske er der bare ikke lige en der sidder med samme problem som du!

Jeg har lånt et tilsvarende setup i HIFI klubben, og det gled nogenlunde i opsætningen - OG tilknytningen til øvrige smartphones gik til UG.

Jeg gætter på at du har forsøgt dig via administrationsprogrammet, hvori du kan søge efter opdateringer etc. etc.
Hvis ikke dette giver succes....

Så ville jeg rette henvendelse til sælger, eller sonos egen support, de har et godt ry og hurtig respons.

Håber det lykkes.