Avatar billede none Nybegynder
11. august 2001 - 03:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

show/hide i NS 6

jeg har brugt dette fra et svar fra \"nute\"

<script type=\"text/javascript\">

var IE4 = document.all;
var NS4 = document.layers;
var NS6 = document.getElementById;

function VisBoks(id){
if( IE4 ){
  document.all[id].style.visibility = \'visible\';
}else if( NS4 ){
  document[id].visibility = \'visible\';
} else if( NS6 ){
  document.getElementById(\"boks1\").style.visibility = \'visible\';

}

</script>

-og så har jeg st´rikket lidt med noget jeg har brugt før...for at kunne \"sende\" beked om hvilket lag der skal vises.
<div id=\"boks1\" style=\"visibility:hidden; position:relative; height:100px; width:100px;top:10px; left:100px;\">test</div>
<a href=\"#\" onclick=\"VisBoks(\'boks1\')\">Vis</a>

- og tænk det virker! Nå ja altså undtaget i NS6...der sidder jo helt sikkert en guru her der lige ved alt om det.

Det næste er så at det er nestede lag og det kan jeg heller ikke i NS 6...........
Avatar billede blood Nybegynder
11. august 2001 - 12:10 #1
Nu er jeg ikke den helt store javascript dut men skal den ikke hede
else if( NS4 ){
  document[id].visibility = \'visible\';
} else if( NS6 ){
  document.getElementById(\"id\").style.visibility = \'visible\';
Avatar billede engrob Nybegynder
11. august 2001 - 12:16 #2
Blood>> Uden \"\" er det rigtig nok

document.getElementById(id).style.visibility = \'visible\';
Avatar billede blood Nybegynder
11. august 2001 - 12:19 #3
:o)
Avatar billede none Nybegynder
11. august 2001 - 13:07 #4
points til den der har mindst i forvejen - for jeg aner ikke hvordan jeg skal dele dem (-:
Avatar billede blood Nybegynder
11. august 2001 - 13:17 #5
Takker :o)