Avatar billede MagnusB Nybegynder
02. december 2012 - 22:48 Der er 1 kommentar

Xbox til gammelt tv

Har købt mig en Xbox 360 slim, har nu sat den til et gammel b&o tv. Men da de skal kobles sammen via et scart stik, udnøtter man ikke grafikken optimalt.

Tv'et har god billedkvalitet normalt, men med xbox i kan man ikke læse hvad den skrive med småt.

Har nogen en billig løsning på det, eller er det nyt tv når pengende kommer?

På forhånd tak, magnus
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2012 - 10:57 #1
det er nyt tv. du skal bruge hdmi udgangen på xbox, ellers bliver det ikke bedre.