Avatar billede Havkajakken Nybegynder
30. november 2012 - 21:45 Der er 6 kommentarer

Hjælp til at finde opgave, som ikke var gemt! :-O

Hej. Jeg har virkelig brug for hjælp!

Jeg har i dag i skolen siddet og lavet en kæmpe stor opgave, som jeg ikke kan finde nu :-(

Det der skete var at jeg åbnede et dokument, som jeg havde fået på mail.

Derefter begyndte jeg så at skrive videre i dokumentet og trykkede flere gange "gem".

Men nu når jeg så er kommet hjem kan jeg ikke finde det.

Jeg tror selv, at min problem er, at det ikke blev gemt ordentligt, eftersom jeg trykkede "gem" men aldrig "gem som...", og derfor gemte den det ikke ordentligt, fordi jeg åbnede det på min mail.

Men hvordan kan jeg nu finde det? Hvis jeg overhovedet kan?

Det ville tage mig flere timer at lave opgaven igen. Håber nogen kan hjælpe!!

Mvh Havkajakken
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2012 - 22:56 #1
Hvilket styresystem kører du, og mail program?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2012 - 07:56 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2012 - 08:18 #3
Husk at hvis du vælger at søge på dokumwentet, at du også vælger skjulte mapper. For hvis du har åbnet det fra dit mail program, redigeret i det og bare valgt gem, så ligger dokumentet ikke i standard destinationerne som Word normalt bruger.
Prøv at se her:
C:\Users\Bruger\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files
PS Du skal have pc til at vise alle skjulte filer og mapper for at tilgå filen.
Det gøres i mappeindstillinger.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2012 - 08:47 #4
Jeg kan godt forstå du er ked af at du har mistet det arbejde du har lavet, men det hjælper ikke os der skal hjælpe dig, at du opretter det samme spørgsmål tre gange indenfor kort tid.

Du er nødt til at holde dig til en af trådene. Det bliver noget skidt at skulle holde øje med tre tråde på en gang. Og samtidigt er det ikke tilladt at have flere tråde med samme indhold.
Så derfor bør du når du har tjekket forslagene efter lukke de to tråde igen, ved at lægge et svar selv og bruge dette til at lukke med.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2012 - 08:47 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 20:29 #6
Er du kommet videre?