Avatar billede iskina Nybegynder
23. november 2012 - 09:09 Der er 2 kommentarer

Billeder

Jeg har formateret, men glemte at gemme billeder. Kan de genskabes? og hvordan? Kører windows 7 home edision 64 bit

M.V.H. Henning
Avatar billede Asky Forsker
23. november 2012 - 09:19 #1
Der findes flere programmer, der kan gendanne en harddisk. Prøv at søge i Google på "gendan harddisk". For nogle år siden havde jeg et problem med en "død" ekstern harddisk. Jeg fik den gendannet med et lille program, jeg købte på en amerikansk hjemmeside for ca. 300 kr. Programmet hedder "Data Recovery".
Avatar billede iskina Nybegynder
23. november 2012 - 09:31 #2
Hej.

Tak for forslaget.

M.V.H. Henning