Avatar billede FlemmingBerg Nybegynder
22. november 2012 - 20:02 Der er 6 kommentarer

fejlkode -6584

Jeg kan ikke pludselig ikke oprette forbindelse til time capsule - Den melder: fejlkode -6584 - kunne ikke lige finde nogen hits på nettet
Er der et hurtigt hint til årsag?
Avatar billede egonspock Seniormester
22. november 2012 - 20:08 #1
Det lyder som en fejl fra MacOS X 10.7. Har du opdateret så meget du kan?
Avatar billede FlemmingBerg Nybegynder
22. november 2012 - 20:20 #2
Ja det vil jeg mene!
Det virker som om ned ikke "har fat" i TC. Jeg kan hverken sikkerhedskopiere eller bare se indholdet af disken. Og det selv om jeg har valgt disken i indstillinger !?
Avatar billede FlemmingBerg Nybegynder
22. november 2012 - 20:26 #3
Jow - jeg kan alligevel godt se indholdet af disken!
Den vil bare ikke forbindes med den sikkerhedskopi der er der på allerede !
Avatar billede egonspock Seniormester
22. november 2012 - 20:27 #4
okay, prøv at alt-klikke på time machine ikonet og klik på "kontroller sikkerhedskopier", det siges at hjælpe.
Avatar billede egonspock Seniormester
22. november 2012 - 20:34 #5
Prøv at gå i Systemindstillinger ->Time Machine og vælg disken igen, det kan nogen gange hjælpe.
Avatar billede FlemmingBerg Nybegynder
22. november 2012 - 20:46 #6
Ja det har jeg gjort!
men jeg kan ikke finde "kontroller sikkerhedskopier"