Avatar billede golffreak90 Nybegynder
22. november 2012 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook.com mail i Apple mail program.

Hej jeg har lavet en ny mail, og efter som hotmail.com ikke kan laves mere er det blevet en outlook.com. Men problemet er at efter jeg har gjort det kan mit mail program på min macbook pro ikke finde ud af at finde det mere ?

Nogen der ved hvad indgående server og udgående server hedder til det outlook.com mail jeg snakker om ?

Hilsen Golffreak90
Avatar billede golffreak90 Nybegynder
22. november 2012 - 17:22 #1
Eller hvad for en type det er ? (Der tænker jeg POP, IMAP, Exchange, Exchange IMAP) ?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2012 - 18:02 #2
det er enkelt med gmail - men jer tror ikke at outlook er bygget til at køres ned på en lokal klient (men den kan let tage andre mail-adresser med ind).
Avatar billede golffreak90 Nybegynder
22. november 2012 - 23:00 #3
Ved ikke om der er forskel på den outlook.com jeg har og den exchange ?

For tjekker stadig min mail på hotmail.com, det er bare fordi microsoft har lavet deres hotmail om til outlook.com
Avatar billede golffreak90 Nybegynder
18. december 2012 - 18:53 #4
Har fundet ud af at den ikke understøtter det endnu.