Avatar billede thlund Nybegynder
20. november 2012 - 12:57 Der er 1 løsning

Find and Replace med VB.net + MS Word (Urgent)

Har lavet en applikation til en kunde hvor den fletter en række dokumenter sammen og så erstatter visse tekst-koder med værdier fra den aktuelle beregning.

Ok, det kører så fint og jeg har siden skiftet til Win7 uden problemer på min pind.

Men nu er kunden begyndt at skifte til Win7 og der kommer problemerne. Alle find og replace forsøg returnerer en fejl : "Attempt to read or write Protected Memory This is often an indicating that other memory is corrupt"

Der har tidligere været en lignende fejl som blev sporet til mswrd632.wpc der blev fjernet og fejlen forsvandt. Men nu er denne tekst converter tilsyneladende ikke installeret, eller også ligger den et andet sted da den nye maskine er 64bit

Min kode er (som altså virker på min Win7 med sammme Office installation)

    With worddoc.Content.Find
                        .Text = orgtext
                        .Replacement.Text = reptext
                        .Forward = True
                        .Wrap = Word.WdFindWrap.wdFindContinue
                        .Format = False
                        .MatchCase = False
                        .MatchWholeWord = False
                        .MatchWildcards = False
                        .MatchSoundsLike = False
                        .MatchAllWordForms = False
                        .Execute(, , , , , , , , , , Word.WdReplace.wdReplaceAll)
                    End With

Det er en smule urgent da kunden har skiftet fra det gamle salgs system over til mit nye...
Avatar billede thlund Nybegynder
19. februar 2013 - 09:09 #1
Altså ingen svar