Avatar billede wwwairbnb Nybegynder
16. november 2012 - 17:59 Der er 4 kommentarer

Windows 8 skype

Jeg har windows 8 og vil gerne være lokket på på skype når jeg åbner computeren og forblive on skype selv om jeg arbejder i andre vinduer. Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. november 2012 - 18:14 #1
Skype Funktioner indstillinger generelle indstillinger Sæt flueben i start skype automatisk, når jeg starter Windows
Avatar billede wwwairbnb Nybegynder
16. november 2012 - 18:23 #2
Der er ikke noget der hedder generalt under instillinger i windows 8
så vidt jeg kan se
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. november 2012 - 18:35 #3
Det skal indstilles på Skrivebordet
Avatar billede wwwairbnb Nybegynder
16. november 2012 - 21:36 #4
Hej igen
Jeg har lige prøvet at åbne den på skrivebordet og der kan jeg godt se man kan instille den . Men den vil overhoved ikke åbne skype på skrivebordet ,lige så snart jeg skriver mit skype navn ind, begynder den at sige der er fejl måske fordi at skype er på min app i windows 8 ?
Tak for hjælpen