Avatar billede Eyek Nybegynder
12. november 2012 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

JAVA

Jeg har lige opdateret min Java til version 7.9 men nu fungerer NEM-ID ikke mere. Heller ikke andre steder hvor jeg skal bruge Java fungerer ikke. Hvad skal jeg gøre???

Erik
Avatar billede Eyek Nybegynder
12. november 2012 - 20:00 #1
Har lokaliseret delvis problemet. Java 7.9 virker perfekt i Explorer, men ikke i Google Chrome.
Avatar billede cashb65 Nybegynder
12. november 2012 - 20:21 #2
løsning søges....  min com vil ikke lade mig opdatere jave til 7,9 da den siger jeg allerede har det,,, men når jeg skal på netbank og ligende skriver den jeg skal indstalere det...jeg har prøvet og fjerne jave gennem fjern programmer, men det vil den ikke tillade. ..  den går i stå midt i processen . nogen der har oplevet dette??
Avatar billede perhol Seniormester
12. november 2012 - 21:21 #3
Jeg har tit oplevet problemer med Java i Chrome, så hvis jeg SKAL bruge Java (f.eks. ved brug af NEM-ID), så bruger jeg Internet Explorer eller Firefox.

-> cashb65
Det er ikke god skik at stille nye spørgsmål i en anden brugers tråd, men her har du alligevel en mulig løsning:
Der findes et program der hedder JavaRa (downloades herfra http://singularlabs.com/kb/completely-remove-java-using-singularlabs-javara/)
Det kan fjerne både de overflødige gamle versioner af Java der er efterladt ved opdatering til ny version og helt fjerne Java.
Efter at have fjernet al Java burde du være i stand til at installere seneste version fra http://www.java.com/en/download/index.jsp
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
12. november 2012 - 23:05 #4
Jeg downloadede java på min bærbar igår, brugte dette link:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Install-Java-in-Internet-Explorer

Og kunne efter få minutter bruge nem-id på min netbank osv igen :-)

Held og lykke håber du kan bruge min hjælp.

Hilsen Galatasaray2