Avatar billede canip0010 Nybegynder
12. november 2012 - 15:52 Der er 1 kommentar

Css Plugin

Hej jeg har brug for jeres hjælp med en plugin som jeg har
prøvet i flere dage nu at lægge ind. Plugin-en hedder

" Zombie reloaded "  jeg vil være sådan glad vis i hjælper mig med at sætte den ind
-------------------------------

Skriv et link hvor jeg finder downloadet og hvordan jeg lægger det ind.

Eller lav det til mig og upload det og send det til mig TAK...

Bliver sådan glad vis i hjælper mig
Avatar billede escape4ever Novice
13. november 2012 - 14:00 #1
velkommen til eksperten.dk

du har valgt den forkerte kategori, eksperten.dk/generelt
er til ting omkring eksperten.dk.

hvis du vil have hjælp skal du prøve at ligge den i Diverse eller generelt IT.

husk at lukke den her tråd ved at vælge skriv et nyt indlæg og markere svar istedet for kommentar.
når siden loader igen skal du rulle ned til dit svar og trykke accepter svar så får du selv pointene.