Avatar billede .zeke Nybegynder
08. november 2012 - 22:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ePay - Javascript formular i wordpress vindue?

Hej alle derude, jeg prøver at intergrere et ePay betalingsvinue på min wordpress side. Men det virker ikke umiddelbart. Jeg har ikke meget forstand på programmering, og kan derfor ikke selv de hvor fejlen ligger, eller hvad den kan være.
Javascriptet er sat ind i selve "page" siden i wordpress under HTML.
Det ser ud således:

<script type="text/javascript" src="https://ssl.ditonlinebetalingssystem.dk/integration/ewindow/paymentwindow.js" charset="UTF-8"></script>

<script type="text/javascript">

            paymentwindow = new PaymentWindow({

                        'merchantnumber': "********",

                        'amount': "350",

                        'currency': "DKK"

            });

</script>

<input type="button" onclick="java script: paymentwindow.open()" value="Gå til betaling" />

Der kommer også en knap på min side, men når jeg klikker på knappen kommer der ikke noget op.

Koden er taget fra ePays' egen side her:
http://tech.epay.dk/Integration_84.html

Det er den øverste med overlay jeg gerne vil bruge.

Hvis nogen ved hvordan jeg kan få dette til at fungere vil jeg være yderst taknemmelig.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. november 2012 - 23:57 #1
JavaScript != Java
Avatar billede .zeke Nybegynder
15. februar 2013 - 11:08 #2
lukkes...