Avatar billede skytteq Nybegynder
08. november 2012 - 19:24 Der er 2 kommentarer

Hvordan får jeg mit indbyggede webcam til at virke?

Hej alle

Jeg har nu fået formateret min Packard Bell Easynote EN MH36 med Vista. Pointen med hele omgangen var, at jeg gerne ville have mit webcam til at virke. Nu har jeg prøvet hele dagen, men det vil ikke lykkedes! Der er kørt Driver Robot og jeg har opdateret alle de manglende drivere, samt Windows Update er hele opdateret. Når jeg går ind i enhedshåndtering, så fremgår det ikke, at der skal være et kamera og når jeg søger i startmenuen efter webcam eller bare kamera, så kommer der ikke noget frem. Er der nogen som kan hjælpe mig med at få det til at virke?

- Skytteq
08. november 2012 - 19:42 #1
Velkommen til E. ...

... Muligvis en "hot" key der lige skal aktiveres ?

Hent [slimdrivers] den er gratis men kræver registrering ...
http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. november 2012 - 20:35 #2
Hvem siger også der skulle komme noget frem når du søger efter webcam og kamera i startmenuen ?

Gå ind i enhedshåndtering (kontrolpanel). Der kan du se dit webcam hvis der er en driver installeret til det.

Hvis der er det så gå ind på http://chatroulette.com/ og giv tilladelse til at bruge dit webcam.