Avatar billede Carolines Nybegynder
05. november 2012 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome Tab

Kan man ikke på en eller anden måde få Google Chrome til at åbne en ny tab som en bestemt side? Jeg har prøvet at ændre alverdens indstillinger, men får stadig new tab fanen, hvor jeg så skal klikke ind på min startside. Har også søgt på nettet, hvor mange oplever det samme, men ingen reelle løsninger. Det giver altså lidt klumper i flowet i en ellers fin browser :-)
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
05. november 2012 - 13:52 #1
Det er ikke muligt på nuværende tidspunkt, at ændre hvordan en ny fane åbnes. I hvert fald ikke som indstilling i Google Chrome. Der er dog lavet et tilføjelsesprogram som du kan hente gratis og installere, og som åbner en ny fane på den side/url som du vil. Den kan hentes gratis her:

https://chrome.google.com/webstore/detail/new-tab-redirect/icpgjfneehieebagbmdbhnlpiopdcmna/reviews
Avatar billede Carolines Nybegynder
05. november 2012 - 16:37 #2
Virker da slet ikke så smart, at google ikke giver brugerne den valgmuliged. Men programmet virker, selvom at det giver en lille forsinkelse. Hvis du sender et svar, skal jeg germe acceptere :-)
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
05. november 2012 - 17:02 #3
Godt at det virkede :-)

Forsinkelsen skyldes en re-direct, altså en videresendelse :-)