Avatar billede techboy992 Praktikant
03. november 2012 - 17:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tjek credit og set status, hvis ingen credits vil ikke saette til 0

/** get url id **/
//$id = isset($_GET['id']) ? $_GET['id'] : '';
$result = mysql_query ("SELECT * FROM links limit 1");
while ($row = mysql_fetch_array($result))
$id = $row["linkid"];

//get campain
//Get campain name
$result = mysql_query ("SELECT * FROM links Where linkid='$id' ");
while ($row = mysql_fetch_array($result))
$campain = ($row["campain"]);

//Get awaible credits
$result = mysql_query ("SELECT * FROM campains Where campain='".$campain."'");
while ($row = mysql_fetch_array($result))
$credits = ($row["credits"]);

// check credits and set status
$limited = '4';
if ($credits > $limited){
mysql_query("UPDATE links SET status = '1' WHERE campain ='".$campain."'");
}
elseif ($credits < $limited){
mysql_query("UPDATE links SET status = '0' WHERE campain ='".$campain."'");
}
$id++;

//list links
// Edit this number to however many links you want displaying
$num_displayed1 = 500 ;
$result = mysql_query ("SELECT * FROM links WHERE status =1 LIMIT $num_displayed1");
while ($row = mysql_fetch_array($result))
echo '<center><font size="3">| <a href="java script:Popup(\'http://www.awc24h.com/ (...))">Click me-'.$row["linkid"].'</a> |</font></center>';
mysql_close($con);
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2012 - 17:20 #1
<ole>

- og hvad spørger du om?

/mvh
</bole>
Avatar billede stuffedk Nybegynder
03. november 2012 - 21:09 #2
Dit spørgsmål er meget kryptisk, men hvis jeg forstår dig ret skal du ændre denne linje:
if ($credits > $limited){

til
if ($credits >= $limited){
Avatar billede techboy992 Praktikant
04. november 2012 - 15:50 #3
Hvad jeg gerne vil have den til at goere er at hvis der er under 4 credits paa kontoen saa skal den saette en status 0, saa linket ikke bliver vist i listen.

Den her funktion:
elseif ($credits < $limited){
mysql_query("UPDATE links SET status = '0' WHERE campain ='".$campain."'");
}

// Den henter credits fra campain table og skal opdatere i table links, hvis credits er under 4 og saette link status til 0 hvis der er 3 creits eller derunder.

//Den opdaterer fint nok til 1 hvis der er over 4 credits paa konto, men kan ikke saette i 0 hvis der er for lidt og viser linket alligevel.
Avatar billede techboy992 Praktikant
04. november 2012 - 16:04 #4
stuffedk nej virker ikke har jeg proevet
Avatar billede techboy992 Praktikant
04. november 2012 - 16:19 #5
Har proevet at aendre til bare

else {
mysql_query("UPDATE links SET status = '0' WHERE campain ='".$campain."'");
}

Men virker heller ikke
Avatar billede techboy992 Praktikant
07. november 2012 - 01:49 #6
slet ingen der hat et bud hvorfor ??
Avatar billede techboy992 Praktikant
07. november 2012 - 08:03 #7
Efter lidt "research"
Kom jeg frem til svaret som er:

// check credits and set status

// Set all links status in 0
mysql_query ("UPDATE links SET status = '0'");

// Construct our join query
$query = "SELECT links.campain, campains.credits ".
"FROM links, campains ".
    "WHERE links.campain = campains.campain";
$result = mysql_query($query) or die(mysql_error());
while($row = mysql_fetch_array($result)){
//$credits = $row['credits'];

$campain = $row['campain'];
$credits = $row['credits'];

echo '<br>';
echo $credits;

$limited = '4';
if ($credits >= $limited){
mysql_query("UPDATE links SET status = '1' WHERE campain ='".$campain."'");
}
//list links
// Edit this number to however many links you want displaying
$num_displayed1 = 500 ;
$result = mysql_query ("SELECT * FROM links WHERE status =1 LIMIT $num_displayed1");
while ($row = mysql_fetch_array($result))
echo '<center><font size="3">| <a href="java script:Popup(\'http://www.awc24h.com/ (...))">Click me-'.$row["linkid"].'</a> |</font></center>';
mysql_close($con);