Avatar billede arvinaliari Nybegynder
02. november 2012 - 19:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt Webcam!! Hjælp søges!

Hej alle! Nu her jeg tænkt mig at købe et webcam!
Leder efter noget godt, og ikke noget lort fra aldi!!!

Har et beløb som siger MAX 300,-
http://www.bilka.dk/Elektronik/Computere/Tilbehoer/Webkameraer/Logitech%20webkamera%20C310--04781700260%28Purchase_Other_DS%29
og
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/andet-computertilbehor/CTWCAMLCCHAT/creative-live-chat-hd-webkamera

Har kigget lidt på de her 2

Hvad ville i anbefalede? Kom gerne med andre bud!
Ønsker helst det kan zoome da afstanden bliver meget forskelligt! Men dette ikke et krav!
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
02. november 2012 - 19:29 #1
Jeg har ikke set et webcam med zoomlinse.
Men det sikkert nogen gode bud du har fundet der hvis du højst vil give 300 kroner.

Hvis det er til en bærbar så kan du jo tage den med ned i butikken om se om du må prøve og sætte kameraet på.
Jeg har et creative webcam og det sidder ikke specielt godt på en bærbar.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
29. november 2012 - 08:37 #2
Super tak Scootergrisen ligger du svar?
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
12. februar 2013 - 07:30 #3
---Lukket---