Avatar billede coldray Nybegynder
01. november 2012 - 12:39 Der er 1 kommentar

iTunes-controller med individuel volumenkontrol af AirPlay speakers.

Hej folkens,

Jeg sidder og har brug for hjælp i forbindelse med anvendelse af Apples iTunes COM SDK. Jeg har lavet en applikation hvori jeg er i stand til at benytte iTunes' basale funktionalitet, såsom Play, Stop, Next osv.

Problemet opstår i at jeg har behov for at kunne kontrollere volumen på de højtalere hvorpå der bliver afspillet musik individuelt.

Sådan som det er nu, har jeg muligheden for at kontrollere master volumen i iTunes, som kan ses i følgende code snippet (C#):

..

Using iTunesLib;

..

private iTunesApp iTunes = new iTunesApp();
iTunes.SoundVolume = Int32.Parse(1-100);

..

Problemet er at jeg har behov for at kontrollere volumen individuelt på de speakers som iTunes afspiller på. Any suggestions? Jeg har søgt nettet tomt for information, eller sådan føles det i hvert fald.

På forhånd tak.
Avatar billede coldray Nybegynder
01. november 2012 - 12:43 #1
Den Int32 parse der er i eksemplet stammer fra at jeg tog værdien fra en tekstbox, den betyder som sådan ingenting i det simple eksempel