Avatar billede brasso Forsker
30. oktober 2012 - 13:10 Der er 1 løsning

Mediaplayer 12 glemme rplaylists!

Hej
Har en maskine med Win 7 Enterprise 64 bit. Windows Mediaplayer 12.
Jeg oprettede 2 playlist, med direkte link til at streame online Radio fra. Lige pludselig var der ingen link i listerne, og playlisterne kan ikke slettes. Hvis jeg højreklikker på dem, og vælger slet, sker der ingen ting. Højreklikker jeg og vælger "Gå til placering" sker der ingen ting.
Jeg skal nok lige nævne at maskinen er på et internt net i firmaet, men der var i starten ingen problemer med at lave playlister og gemme links i dem.
Jeg har forsøgt at finde en vejledning til at afinstallere Mediaplayeren og geninstallere den. Jeg har også forsøgt at finde en installations fil på Microsoft.dk, men synes ikke jeg kan finde noget.

Er der nogen der har en løsning?
Avatar billede brasso Forsker
11. marts 2013 - 10:31 #1
Desværre
Ingen løsning fundet. Lukker spørgsmålet.