Avatar billede Emio Nybegynder
29. oktober 2012 - 01:25 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Installation af Windows 8

Jeg har købt to Windows 8 opgraderinger - en til min lidt ældre PC (ca. 6 år) og en til min forholdsvis nye PC (1 1/2 år)
Der var ingen problemer med at installere Windows 8 på den ældre PC - men jeg kan ikke installere Windows 8 på min nye PC. Den kører installationen 98% færdig - men når den skal genstarte for sidste gang - kommer der en dialogbox op som siger at Windows 8 ikke kan installeres. Jeg har slettet de programmer som installations vejledningen siger. Jeg har forsøgt at installerer uden at beholde programmer og filer - stadig uden held. Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Jensen DK Novice
29. oktober 2012 - 06:26 #1
Du skal muligvis have en opdatering af din bios.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2012 - 06:49 #2
det er nok en ommer og man gør det ligesom i win 7

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

gå denne vej ind under custom advanced

http://www.techtalkz.com/gallery/files/1/Windows7-2008-11-04-14-54-52.jpg

fjern partition c + den lille på 100 mb der ligger fra win 7 - der ligger systemfilerne fra den
opret en eller flere partitioner alt efter hvor stor harddisken er

styresystem + programmer og for at være fremtidssikret kan du lad være omkring 100 mb eller lidt derover

m.v.h
Avatar billede Emio Nybegynder
30. oktober 2012 - 01:27 #3
Kør dit nuværende Windows tilbage til Fabriksindstillinger og installer herefter Windows 8 - husk at fjerne tilsluttede printer mm. Dog ikke mus og tastatur
Avatar billede Emio Nybegynder
30. oktober 2012 - 01:28 #4
Løst
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2012 - 07:16 #5
var det løsningen