Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 15:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Touch skærm til Windows 8

Hej folkens,

Jeg har købt Windows 8 til den formidable pris á 119 kr.

Men det er da svært med mus og tastatur - derfor ville jeg investere i en skærm med touch til det.

På Pricerunner har jeg fundet denne:

http://www.pricerunner.dk/pi/25-2667850/Skaerme/Philips-192EL2SB-Black-Produkt-Info

Jeg ved godt at der står Touch screen: Ja - men jeg er alligevel i tvivl. Går den an sammen med Windows 8?

Er i tvivl fordi der netop er stor prisforskel på forskellige slags, så jeg tænkte om den måske ikke var kompatibel med Windows 8?

Jeg håber det dog :)
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 15:40 #1
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 18:01 #2
Nixen - ville ellers være en god pris!

"On the front lip, there are five touch-sensitive buttons"

Sakset fra en test af en anden Philips E-line (27 tommer):
http://www.trustedreviews.com/philips-e-line-273e3_Monitor_review
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 18:16 #3
Øv øv - Pricerunner skrev ellers der var touchskærm :P

Ved du hvor jeg kan købe Touchskærme billigt?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 21:49 #4
Næ.. Sådan én har jeg faktisk aldrig set - udover i banken og lufthavnen..

Og så dén Philips fætter, for et par år siden, med PC og skærm i samme kabinet.

- Har heller aldrig set pointen: At sidde dér med strakt arm og, med vilje(!), sætte fedtede fingre på skærmen, når musen ligger så bekvemt lige ved siden af tastaturet, og er 1000 gange mere præcis.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 21:56 #5
Ja, men jeg bruger megen tid foran computeren, og der skulle Windows 8 med touch være godt mod musearme osv. Derfor ville jeg gerne bruge touch i Start :)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 16:08 #6
Hm.. Vil du så lægge den ned, som et bord ?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2013 - 19:26 #7
Undskyld det sene svar.

Ville blot bruge den som normal skærm.