Avatar billede culle Nybegynder
27. oktober 2012 - 11:52 Der er 2 kommentarer

Winamp - playlist - hjælp

Hej.
Jeg er ny her og ved ikke om det her er det rigtige sted at stille mit spørgsmål, men måske nogen kan hjælpe mig :-)
Jeg har for første gang nu hentet winamp, men kan ikke finde ud af, at lave en playlist.
Jeg ved, at jeg bare kan dobbeltklikke på det nummer jeg gerne vil høre - så føjes den det nummer til listen og det virker også fint. Men når jeg så dobbeltklikker for at ville føje musiknummer 2 til listen, så overskriver den det første nummer - så det kan ikke lade sig gøre, at jeg kan komme til at lave en lang liste.
Er der nogen der ved, hvad man skal gøre ?? Måske der er et flueben, der skal fjernes eller tilføjes ?? Eller ??
Håber nogen kan hjælpe mig :-)
Hilsen Charlotte
Avatar billede Beach Mester
28. oktober 2012 - 17:17 #1
Hvis du højre-klikker på filen og vælger Enqueue in Winamp så tilføjer den filen til din playliste i stedet for at slette alt og erstatte med den nye.

Se evt mit screenshot her->
http://freestyle.dk/eksperten/winampplaylist.jpg

//B
Avatar billede culle Nybegynder
28. oktober 2012 - 22:22 #2
Hej - og tak for svar.
Ja, jeg kan godt se, at det kan lade sig gøre, men det synes jeg er "lidt bøvlet".
I alle de tidligere versioner jeg har haft af Winamp, har det altid bare været muligt at dobbeltklikke på hvert nummer man ville have tilføjet listen. Og mener man har skulle klikke et flueben til eller fra, for at det kunne lade sig gøre, men kan overhovedet ikke finde ud af, hvor det er man skal gøre det henne ??
Vh Charlotte