Avatar billede zhifty Nybegynder
26. oktober 2012 - 18:11 Der er 10 kommentarer

HDMI virker ikke computer - Tv

Hej alle står i et lille problem jeg kan ikke få forbindelse fra min computer til mit TV via HDMI kable som jeg lige har købt idag. mit tv er et 33 tommer Lumatron og min computer er en bærbar Samsung 15 tommer med Nvidia Optimus Intel core I7 og med Windows 7. jeg sætter kablet i min computer og går ud på skrivebordet og trykker skærmopløsning - register så kommer den frem med 2 extra billeder end det første som er min bærbar skærm med i de 2 andre står der "Der blev ikke registreret nogle anden skærm". har haft min computer sat til før via hdmi på et andet tv og mit tv har hdmi udgang i det men den kan bare ikke finde det

Hjælp hvad skal jeg gøre :)

hilsen Daniel
Avatar billede zhifty Nybegynder
26. oktober 2012 - 18:14 #1
PS mit HDMI kable er 1,4 kompatibel og "kan anvendes for tilslutning af DVD & TV som begge har HDMI stik.

og helst skær det ud i pap :)

hilsen Daniel
26. oktober 2012 - 18:26 #2
Velkommen til E. ...

WindowsTasten + P
Avatar billede zhifty Nybegynder
26. oktober 2012 - 18:33 #3
mange tak men det har vi lige prøvet og det virker desværre heller ikke øvøv :(.. det er ligesom om der ikke er signal fra computeren til tv'et
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. oktober 2012 - 18:57 #4
Avatar billede zhifty Nybegynder
26. oktober 2012 - 19:59 #5
det hjalp lidt mere Poko1 men stadig intet billede på tv'et. for nu står der på Skærm: inde i skærm opløsning at jeg kan vælge at køre skærmenhed på bærbar eller skærmenhed på VGA men stadig intet med HDMI selvom der er HDMI stik i begge dele
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. oktober 2012 - 20:11 #6
se om du i kontrolpanelet har noget lignende som du kan indstille?
jeg er ikke i nærheden af en skærm jeg kan lave eksempel med lige nu!

http://gratisupload.dk/vis_billede/686497/
Avatar billede zhifty Nybegynder
26. oktober 2012 - 20:27 #7
Nu har jeg prøvet 2 computere og 2 kabler på samme tv og det siger stadig det samme så kan det vel kun være fjernsynet
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. oktober 2012 - 20:37 #8
I mit TV skal jeg under indstillinger der hvor jeg vælger "analog" dvb-t" video" vælge "hdmi!
Avatar billede zhifty Nybegynder
26. oktober 2012 - 20:41 #9
Selve fjernsynet står på hdmi
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. oktober 2012 - 20:53 #10
Prøv forskellige Skærm opløsninger!