Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2012 - 20:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Manglende viden om tekniske ting vedr. større spil og pc..

Hej alle.

Jeg har købt ny computer - her er specs.:

Asus - model A53S
Intel Core i5 2450M 2,5 GHz (Sandy Bridge 32nm Technology)
Radeon HD 7610M 2 GB grafikkort
Ram: 8,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz
750 GB harddisk
Windows 7 64 bit

Det var vidst det vigtigste...

Jeg købte computeren i den tro, at den skulle være bedre til større spil, f.eks. WoW, end min gamle pc (en Acer). Men jeg blev slemt skuffet - jeg kan kun køre spillet på aller laveste indstillinger uden at det hakker :( Kan det virkelig passe? Jeg har været inde og google problemet, men hold nu k*ft hvor er tingene indviklede når man ikke har ret meget forstand på det i forvejen :) Nåh, men kort og godt er, at jeg læste mig frem til, at MHz har meget at sige - og så vidt jeg kunne forstå, ligger min i den lave ende (665 MHz)? HVIS det da er den rigtige MHz jeg har fundet? Er der nogen af jer eksperter der kan gøre mig lidt klogere og evt. hjælpe mig? Min pc er sat til "High Performance", og den skriver også at den bruger Radeon grafikkortet (den har 2), men.. Jeg kan bare ikke forstå at det skal være SÅ ringe - så er købet jo fuldstændigt til grin :-/

Mvh. En fortvivlet kvinde!
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2012 - 07:58 #1
Undskylder på forhånd, jeg er ny herinde :-/ Vil også gerne kunne give flere points, men ved ikke om jeg kan ændre det?
Men jeg har fundet flere specs på min pc, og de kommer her:

(Asus K53SK)
Intel Core i5 2450M Processor
Intel HM65 Express Chipset
Memory: DDR3 1333 MHz SDRAM, 2x SO-DIMM socket (up to 8 GB SDRAM)
AMD Radeon HD 7610M with 2 GB DDR3 VRAM
2,5" SATA 750 GB 5400rpm/7200rpm

Nogen der kan forklare mig hvorfor den ikke kan trække WoW på mere end "low" indstillinger? Uden at være ekspert, ville jeg da mene at den SKULLE kunne trække det på højere settings.. Men jeg tager måske helt fejl?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2013 - 10:13 #2
Lukker