Avatar billede techboy992 Praktikant
09. oktober 2012 - 15:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Liste af link PHP mysql

Hejsa :)

Hvordan kan jeg lave videre paa mit script saa det kun viser 1 link af gangen, og en knap der viser next link.

Mit script til nu:
$result = mysql_query("SELECT * FROM Click");

while($row = mysql_fetch_array($result))
  {
$user_id = $settings['user_id'];
echo '| <a href="'.$row["link1"].'/'.$user_id.'/click.php?id='.$row["link2"].'" target="_blank">Click me-'.$row["link2"].'</a> |';
  }
echo '</center>';
mysql_close($con);

Venlig Hilsen
Brian Olsen
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2012 - 15:21 #1
<ole>

Hvad er det præcist, du skal bruge?

/mvh
</bole>
Avatar billede techboy992 Praktikant
09. oktober 2012 - 15:25 #2
lige nu viser det en lang lang liste af links

Det jeg vil er det kun viser 1 af gangen og bruger saa skal klikke next link for at faa det naeste link indtil der ikke er flere links i databasen.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. oktober 2012 - 15:28 #3
LIMIT n,1

og lidt PHP kode
Avatar billede techboy992 Praktikant
09. oktober 2012 - 15:42 #4
Mere uddybet ville vaere dejligt, da jeg er helt ny til php og mysql.
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2012 - 15:43 #5
Jeg er stadig i tvivl om, hvad du mener. Havde du tænkt dig, det skulle foregå dynamisk eller med load af ny side?
Avatar billede techboy992 Praktikant
09. oktober 2012 - 15:47 #6
Skulle helst blive i samme side men links skal forsat abne i nyt vindue.

kig http://awc24h.com/click/installation

Det er en demo.
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2012 - 16:18 #7
Udfra koden i #6 vil jeg mene, at du først bør koncentrere dig om at lære at skrive HTML. Skal din opgave løses dynamisk, vil det formodentlig kræve Ajax - og så er det ret kritisk, at browserkoden er i orden  =)
Avatar billede techboy992 Praktikant
10. oktober 2012 - 03:34 #8
Jeg har implenteret ajax i scriptet saa det nu loader dynamisk, men det loeser jo ikke problemmet alene.

Har lavet et nyt spgs om et random link.

Lukker dette spgs
Tak
Olse