Avatar billede techboy992 Praktikant
09. oktober 2012 - 00:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Link variable problem

Jeg havde et script der virkede med at liste links fra Mysql, men jeg kom til at taenke paa hvad naar jeg 500 users og skal adde et nyt link saa skal adde det 500 gange, det ville vaere traels.

Det jeg gerne vil er at flytte koden fra foer i min mysql connection ned i link i stedet.

Kode fra foer:
$user_id = $settings['user_id'];
$result = mysql_query("SELECT * FROM Click where folder='$user_id'");

while($row = mysql_fetch_array($result))
  {
echo '| <a href="'.$row["link1"].'/'$user_id'/click.php?id='.$row["link2"].'" target="_blank"><font color="red"><font size="3">click me</font></a> |';
  }

Den nye kode jeg har proevet:
$result = mysql_query("SELECT * FROM Click");

while($row = mysql_fetch_array($result))
  {
$user_id = $settings['user_id'];
echo '| <a href="'.$row["link1"].'/'$user_id'/click.php?id='.$row["link2"].'" target="_blank"><font color="red"><font size="3">click me</font></a> |';
  }

Faarfoelgende fejl naar jeg besoeger siden

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE, expecting ',' or ';' in /home/awc24h/public_html/click/installation/index.php on line 573
Avatar billede techboy992 Praktikant
09. oktober 2012 - 00:22 #1
Gammle kode ret:

$user_id = $settings['user_id'];
$result = mysql_query("SELECT * FROM Click where folder='$user_id'");

while($row = mysql_fetch_array($result))
  {
echo '| <a href="'.$row["link1"].'/'.$row["folder"].'/click.php?id='.$row["link2"].'" target="_blank"><font color="red"><font size="3">click me</font></a> |';
  }
Avatar billede techboy992 Praktikant
09. oktober 2012 - 00:52 #2
Den nye kode som virker er:

$result = mysql_query("SELECT * FROM Click");

while($row = mysql_fetch_array($result))
  {
$user_id = $settings['user_id'];
echo '| <a href="'.$row["link1"].'/'.$user_id.'/click.php?id='.$row["link2"].'" target="_blank"><font color="red"><font size="3">click me</font></a> |';
  }