Avatar billede whynot Nybegynder
07. oktober 2012 - 00:35 Der er 2 kommentarer

Superprogrammør til dynamisk iværksættervirksomhed

Vil du bruge dine kompetencer indenfor ASP, Javascript og Java til at gøre en forskel for børn og unge med kognitive udfordringer? Har du lyst til at blive del af en dynamisk iværksættervirksomhed og sætte dit personlige præg på en virksomhed, der står til at bryde igennem herhjemme og i udlandet?

Mobilize Me har udviklet et mobilt støttesystem, der hjælper børn og unge med autisme og ADHD med at strukturere deres hverdag. Vi oplever lige nu en fantastisk medvind, og vores begejstrede
brugere af prototypen står i kø for at tilegne sig 1. version.
Vi er netop nu med i et Accelerace program, med henblik på en investering i Q1 2013, der vil give os mulighed for at gå på det internationale marked. Og det er i forberedelserne til dette, vi har brug for dig.

Du kan:
- Løfte vores prototype til 1. version, og videreføre denne til nye højder i takt med, at vi får feedback fra vores mange kunder
- Sørge for stabil drift
- Påbegynde implementeringen af ny platform baseret på en bedre struktur
- Deltage i og drive udviklingen af apps til Android og iOS
Vi forestiller os, at du kan påbegynde programmeringsarbejdet hurtigst muligt. Om det er i din fritid eller ved siden af et andet arbejde er ikke vigtigt. Vi forventer blot, at du giver dig fuldt ud, og kan levere hurtige resultater.

Din løn vil blive stillet op som en earn-inn model, hvor vi aftaler hvordan du optjener ejerandele i virksomheden og på denne måde kommer ind i virksomheden og på sigt får løn og udbytte.

Vi holder til i Startup City i Aarhus, hvor tingene går hurtigt og der er højt til loftet. Vi fokuserer på tæt og seriøst samarbejde, og sætter en ære i at give plads til hinandens meninger og forskelligheder.

Vi har travlt, så tøv ikke med at kontakte os og fortælle, hvorfor det skal være dig. Vi kræver ikke lange CV'er eller udførlige ansøgninger, så gå lige til stålet og kontakt os påcl@mobilize-me.org, www.mobilize-me.org eller 24 20 47 88.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. oktober 2012 - 01:30 #1
Off topic & ren nysgerrighed: hvorfor har en starup i 2012 valgt en teknologi som blev foraeldet i 2002 (ASP)?
Avatar billede whynot Nybegynder
07. oktober 2012 - 09:00 #2
ja ja ja ja.. okay, så lad os sige ASP.NET ;)