Avatar billede numbdanc Nybegynder
06. oktober 2012 - 20:52 Der er 1 kommentar

Hjælp til gamer bærbar

Hej alle jeg skal til at købe en bærbar den skal kunne spille wow,cs og mordern warfare 3 budgettet ligger på 5-6 tusind kroner. jeg har fundet denne( http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/639731/Acer-V3771G53218G75Makk.html ) og jeg ved ikke om jeg kan finde en med tilsvarende/ bedere ting for billigere penge.
Håber i kan hjælpe på forhånd tak

PS: det skal helt være 17.3 tommer
Avatar billede zesus Praktikant
06. oktober 2012 - 22:02 #1
En acer er en acer... den bliver ofte meget varmere end en Asus bærbar...
så vær opmærksom på den i5 kun er med 2 kerner...
den kan godt spille de ønskede spil... men på low/medium settings