Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
04. oktober 2012 - 13:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Monteringssystem til stor fladskærm

Jeg skal montere en fladskærm, hvor skærmen skal kunne svinge væk, f.ekks. en løsning hvor skærmen kan glide op under loftet ligesom en garagedør, eller alternativt til siden. Skærmen er ca. 50" og skal monteres foran et whiteboard/lærred, derfor kravet om at den skal være flytbar - evt. motoriseret.

Jeg har ikke pt. mål mv, men vil blot høre om der er nogen forslag til løsninger/leverandører?

Priside: <10.000 kr. ?
Avatar billede tiger_dk Mester
04. oktober 2012 - 13:32 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2012 - 14:23 #2
det vil nok være lettere at have tv fast, og så whiteboard til at køre op/ned foran tv.
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
05. oktober 2012 - 13:30 #3
>claes: det har du ret i, men forholdende er lidt mere komplicerede end det jeg beskrev, blandt andet er der et vindue, som jeg tror skal bevares (lokalet er totalt uegnet til præsentation mm., men det er det vi har)

>tiger_dk: Nej, det kan ikke gøre det; måske er man dog nødt til at købe nogle stumper og få en smed/finmekaniker til at konstruere noget
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2012 - 13:43 #4
tavle og tv på hver sin side af et mobil-stativ som fx
http://whiteboardshoppen.dk/mobile-whiteboards/gulvstativ-combi.html
med fx en mdf-plade mellem til at holde på de to enheder.
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
19. oktober 2012 - 13:38 #5
Point til den første af ovenstående der lægger et svar.
Jeg har ikke fundet noget der kan bruges, så jeg tror at vi må ændre på lokalet i stedet.