Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2012 - 16:25 #1
Hej Kadun,

Jeg tror at grunden til at du ikke har fået noget svar, er at du har skrevet en masse links, hvilket betyder at vi skal gå ind på hvert enkelt link. Dette tager en del tid, og tror mange går videre til næste spørgsmål pga dette. Prøv at skriv/kopier de enkelte dele herind i stedet, så er chancen for at du får hjælp større.
Avatar billede kadun Nybegynder
02. oktober 2012 - 20:11 #2
Hvilke informationer skal man jeg ligge ind, hvis jeg ligger alle specifikationer ind kommer det til at fulde ret meget.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
02. oktober 2012 - 20:16 #3
Rammene passer ikke de er til en bærbar,de må ikke være soDimm.
Avatar billede kadun Nybegynder
02. oktober 2012 - 20:25 #4
Hvad med http://www.edbpriser.dk/ram/kingston-valueram-2-x-4-gb-id-522874.aspx ?
Og har du et muligt grafik kort?
Avatar billede jenscarlo Juniormester
02. oktober 2012 - 20:41 #5
Ja de ser bedre ud.
Avatar billede kadun Nybegynder
02. oktober 2012 - 20:42 #6
Har du et muligt bud på et godt gaming grafikkort?
Avatar billede kadun Nybegynder
02. oktober 2012 - 20:50 #7
Avatar billede jenscarlo Juniormester
03. oktober 2012 - 20:33 #8
Kortet kan bruges men du skal ikke forvente at det kan trække de helt store spil,der skal du op i en helt anden prisklasse.
Avatar billede kadun Nybegynder
03. oktober 2012 - 20:58 #9
Jeg leder umiddelbart efter et, men aner ikke hvad jeg skal kigge efter. Jeg er villig til at give 2000-2500 for det. Hvis du kunne tænke dig og hjælpe
Avatar billede jenscarlo Juniormester
04. oktober 2012 - 06:16 #10
http://www.fcomputer.dk/hardware/grafikkort/msi/n660-tf-2gd5-oc-gf-gtx660-2gb.html dette er meget bedre,du kommer næppe nærmere uden også at forbedre både bundkort og strømforsyning og så kan det godt blive rigtigt dyrt efterhånden,men du burde kunne køre det meste ihøj opløsning med dette kort.
Avatar billede kadun Nybegynder
04. oktober 2012 - 08:26 #11
Nogle idé om hvad de specifikke specs bliver for den computer jeg har tænkt mig at bygge?
Avatar billede jenscarlo Juniormester
04. oktober 2012 - 20:02 #12
Hvis du mener den dækker dit behov ser det hele da okay ud,den kan sagtens komme til at fungerer godt.
Avatar billede kadun Nybegynder
04. oktober 2012 - 23:01 #13
Der står det grafikkort du har vidst mig er "GDDR5", hvor der på mit bundkort står "RAM Teknologi - DDR3 SDRAM"
Avatar billede kadun Nybegynder
04. oktober 2012 - 23:15 #14
Hvis jeg kan bruge det du har linket, kan jeg så også bruge.
http://www.edbpriser.dk/grafikkort/xfx-radeon-hd-7950-black-edition-3-gb-id-6555645.aspx?

Og forresten tusind tak fordi du svarer på så mange ting :)
- Det er derfor jeg elsker eksperten.dk folk er altid så venlige
Avatar billede jenscarlo Juniormester
05. oktober 2012 - 06:02 #15
Ja men er det ikke lidt overkill?du behøver næppe så stort et grafikkort,men på den anden side så er du jo godt fremtidssikret.
Avatar billede kadun Nybegynder
05. oktober 2012 - 12:16 #16
Det var det jeg tænkte, men den computer jeg laver, er den bedre end hvad man kan købe til de samme penge i Danmark? (omkring 7000-8000)
Avatar billede jenscarlo Juniormester
05. oktober 2012 - 20:06 #17
Du sparer ikke meget ved at bygge selv,der er flere netbutikker hvor du kan sammensætte en computer efter dine behov.https://www.fcomputer.dk/?show=og MM-Vision.dk er gode til at sætte en computer sammen og de er ikke dyre,så alt ialt tror jeg ikke du sparer noget ved at bygge selv.
Avatar billede kadun Nybegynder
23. juni 2013 - 20:18 #18
Lukket