Avatar billede ragaj Praktikant
01. oktober 2012 - 13:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ipad og extender netgear wn3000rp

Har sat extender op jf. manual.
Har netværksrouter fra Stofa (Thomson) og extender er netgears wn3000rp.
Der er ikke WPS-knap på stofarouteren, så jeg har sat op efter metode 2 jf. manual
Begge netværk (router og extender) kan jeg se på min PC og min Ipad.Alle ledlys på extender lyser. Når jeg vælger estender-netværk xxxxxx.EXT på min ipad kommer pop up bested "Kunne ikke oprette forbindelse til netværket "xxxxx_EXT"
Jeg kan se på min ipad, at på routernetværket står en række data (IP-adresse, Subnetmakse, Router, DNS) men alle felter på extendernetværket er blanke.
Hvad er der mon galt/hvad mangler jeg at sætte op på PC eller Ipad?
Endvidere kan jeg ikke få forbindelse til set up for ajourføringkontrol. Når jeg i browser (explorer) taster adressen ind www.mywifiext.net så kommer en fejl HTTP 404 "Blev ikke fundet"
Kan nogen mon hjælpe mig?
Avatar billede ragaj Praktikant
19. november 2012 - 00:10 #1
er løst.
Avatar billede chvp Nybegynder
28. december 2012 - 16:22 #2
-hej
Jeg har et lignende problem med en netgear extender og netgear wireless router.
Hvad gjorde du for at få link i mellem extenderen og routeren?

vh
Christian
Avatar billede Jones1609 Nybegynder
05. februar 2013 - 20:33 #3
Hvordan fik du det løst, har samme problem