Avatar billede Hen1111 Nybegynder
01. oktober 2012 - 07:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder man flv-filer til DVD?

Hejsa

Jeg har nogle flv-filer, som jeg gerne vil have brændt på en DVD. Der skal helst være mulighed for at lave en menu med kapitler, da der er en del filer. Derudover har jeg forsøgt at konvertere dem, men efter kon., fyldte de 3 dvd'er. Er der nogle, der kender nogle gratis programmer, som kan gøre dette for mig?
1. Konvertere
2. Tilpasse størrelsen, så det passer med en DVD (4,x GB)
3. Brænde dem over til en DVD, med menuer og kapitler etc.?

Håber i kan hjælpe.... :-)

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede torben lind Forsker
01. oktober 2012 - 08:13 #1
hej Hen1111.
Se om det gamle spørgsmål her kan hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/spm/882255
torben
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 08:34 #2
convertxtodvd er et af de rigtig gode programmer til dit formål
det er et købe program

http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/

convert i div formater så brug det her gratis program

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 08:36 #3
husk at skrive tilbage hvis de gratis programmer virker
det gjorde de ikke her

kunne da godt bruge et gratis der virker i ALLE styresystemer

ofte skal man dit og dat og alligevel virker skidtet ikke

bare aF erfaing

m.v.h
Avatar billede Hen1111 Nybegynder
10. oktober 2012 - 09:34 #4
Hejsa Torben. :-) Mange tak for linket, men jeg har allerede læst tråden. :-)

Jeg er endt med at bruge any-video-converter. Det har converteret mine filer korrekt og tilpasset størrelserne, så jeg kunne brænde dvd'erne med det samme. Jeg kunne dog ikke oprette menuer etc., tror jeg kunne hvis jeg havde opgraderet til betalingsversionen. Indtil videre har fået en person fra arbejdet til at kigge lidt på det og bruger dvd'erne uden menuer indtil videre.

Mange tak for hjælpen herinde :-)
Avatar billede Hen1111 Nybegynder
10. oktober 2012 - 09:37 #5
Så konverterer og brænder fint, men mangler muligheden for at lave menuer i gratisversionen. Hvis nogle kender et gratis-program, der kan gøre dette, vil jeg gerne høre fra jer.

Treatmenice jeg vil gerne tildele pointene til dig. Hvordan gør jeg det eller kan man dele pointene op, sådan i begge får nogle point?
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2012 - 09:54 #6
det er dig der bestemmer

men det kræver at den anden også lægger et svar

m.v.h
Avatar billede torben lind Forsker
10. oktober 2012 - 11:18 #7
Hej Hen1111.
Du giver bare treatmenice point.