Avatar billede PoWeD Praktikant
30. september 2012 - 16:05 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvad for en computer skærm er bedst?

Hej:-)
hvad for en computerskærm er bedst?

Samsung 24" LED PC-Skærm SyncMaster 24B300H

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/pc-skarme/SAMLS24B300HS/samsung-24-led-pc-skarm-syncmaster-24b300h

Acer 24" LED skærm S240HLBID

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/pc-skarme/ACS240HLBID/acer-24-led-skarm-s240hlbid

På forhånd tak.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 16:48 #1
Vær opmærksom på at selvom de skriver LED så er det ikke nødvendigvis en LED skærm.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 16:53 #2
Husk du kun må have et spørgsmål om samme emne. Du har oprettet et spøgsmål tidligere på dagen (11:31) om pc skærme
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. september 2012 - 17:59 #3
Uden at disse mærket, ville jeg aldrig i mit vildeste mareridt drømme om at kaste mønt efter Acer. Samsung har et godt brand, men flere af deres større TV'er afgiver så til gengæld rigelig med RF-støj. Men det vil jo så ikke være relevant hvis det kun er brug sammen med en PC og ikke andet RF-følsomt grej. Jeg sidder selv her med en Samsung SyncMaster P2450 og er glimrende tilfreds med den.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 19:56 #4
Prøv og kig efter en samsung LED skærm.
Men de koster så sikkert en del mere.
Avatar billede PoWeD Praktikant
30. september 2012 - 20:09 #5
Tak for svarende.
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. september 2012 - 20:42 #6
Vi er gået væk fra Samsung pga den ringer kvalitet de efterhånden laver.

I stedet bruger vi Philips
http://www.proshop.dk/Skaerm/Philips-Brilliance-Blade-2-249C4QHSB-LED-skaerm-2371093.html

og BenQ (til dem der skal spille elle rha det bedste af det bedste)
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=648274

De er især fede hvis du skal ha flere skærme, da kanten er ultra slim
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. september 2012 - 20:43 #7
Rimligt usmageligt at du tager pointe selv, efter du har fået svar...
Avatar billede PoWeD Praktikant
14. januar 2013 - 11:20 #8
Du har da fået dem?
Avatar billede PoWeD Praktikant
14. januar 2013 - 12:07 #9
Good
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. januar 2013 - 14:25 #10
Nope, du nakkede dem selv oppe i dit svar med #5.
Avatar billede PoWeD Praktikant
14. januar 2013 - 18:44 #11
Det forstår jeg sku ikke for jeg har jo delt 60 points fordi jeg trykkene svar til pointgivning og så burde du jo få 60 points?
Avatar billede PoWeD Praktikant
14. januar 2013 - 18:45 #12
Trykkede*
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. januar 2013 - 18:58 #13
Nej, du trykkede på "Godkend" af DIT EGET SVAR - det skulle jo så nok have været et svar fra en af vi andre.
Læs reglerne og forstå dem!
Avatar billede PoWeD Praktikant
15. januar 2013 - 18:39 #14
Der var ikke andre så jeg trykkene bare på mit eget fordi der stod  pointgivning
Avatar billede PoWeD Praktikant
15. januar 2013 - 18:40 #15
Trykkede*
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. januar 2013 - 18:52 #16
Lige præcis: Du skulle jo have bedt om svar i tråden, du kunne godkende. Som sagt - læs og forstå.
Avatar billede PoWeD Praktikant
15. januar 2013 - 18:59 #17
Jaja det er ikke min skyld det er lavet så dumt
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. januar 2013 - 20:40 #18
Måske ikke, men det er da din egen fejl at du ikke sætter dig ind i noget så grundlæggende - men vi lader den ligge her. Når pointantallet nu ikke var større er der jo nok ikke nogen, der ligefrem savner dem, så det er mere en principsag; ikke desto mindre fornemmer jeg nok mere at du er udenfor pædagogisk rækkevidde.

God aften. :-)