Avatar billede meggert Nybegynder
12. januar 2000 - 18:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

scrolling fra side til side

Hej
er der nogen der kan hjælpe med et script, der har til formål at scrolle en midterframe med info. jeg vil have tra frames; øvre, midter og nedre.
I enten øvre eller nedre skal jeg have mine linksknapper, som refererer til midterframen.

Det jeg er ude efter er lidt i stilen med brug af <a ref="#navn"...>, men jeg er ude efter noget, der får siden til at glide/scrolle langsomt hen til punktet - og det har jeg ladet mig fortælle er muligt med javascript. Alle mine links vil være på samme side (een side) i midterframen.

Forstår I hvad jeg mener?
Avatar billede zane Nybegynder
12. januar 2000 - 21:14 #1
Du skal bruge css-p for at få det til at virke ordenligt.

F.X.
#idnavn{position:absolute;left:100%}

~zane~
Avatar billede meggert Nybegynder
13. januar 2000 - 00:28 #2
Vil det sige, som man plejer men plus {position:absolute;left:100%}
?
Avatar billede zane Nybegynder
13. januar 2000 - 09:40 #3
Ja hvis "normalt" er css.
Nej hvis "normalt" er ren HTML.

Du skal definere en <style>#idnavn{position:absolute;left:100%}</style> i head'en.

Og i body skal du have en <div id="idnavn">

tjek evt. mere om css på http://www.w3c