Avatar billede plindstrup Nybegynder
25. september 2012 - 22:46 Der er 2 kommentarer

Problem med PHP (tror jeg) - Ændre H (hours) til T (Timer)

Jeg har brugt et af de der berygtede themes til wordpress. Jeg har snart tygget mig igennem alt der er at oversætte.

MEN!

Prøv at gå ind på http://sousvideopskrifter.dk/?recipe=burger

Under billedet, ved "Forberedelsestid", "Sous Vide Tid" og "Total" står der m og h efter tidsangivelsen.

m er jo sådan set fint nok - det står for minutter.

Men det er et problem at der står h, som er hours, da det jo gerne skulle være dansk, og dermed et "t" for timer.

Når jeg tilføjer en opskrift, skal jeg angive tiden i minutter. Den omregner så selv til antal timer.

I kildekoden fungere det således, på selve opskriftsiden (den jeg linker til):

---
<!-- Recipe Information -->
                                        <ul class="recipe-info clearfix">
                                              <?php

                                                $yield = get_post_meta($post->ID, 'RECIPE_META_yield', true);
                                                $servings = get_post_meta($post->ID, 'RECIPE_META_servings', true);

                                                $prep_time = convert_to_hours(get_post_meta($post->ID, 'RECIPE_META_prep_time', true));
                                                $cook_time = convert_to_hours(get_post_meta($post->ID, 'RECIPE_META_cook_time', true));
                                                $ready_in = convert_to_hours(get_post_meta($post->ID, 'RECIPE_META_ready_in', true));

                                                if(!empty($yield))
                                                {
                                                        ?>
                                                        <li class="yield">
                                                            <strong class="name"><?php _e('Yield :','FoodRecipe'); ?></strong>
                                                            <span class="value"><?php echo $yield; ?></span>
                                                        </li>
                                                        <?php
                                                }

                                                if(!empty($servings))
                                                {
                                                        ?>
                                                        <li class="servings">
                                                            <strong class="name"><?php _e('Servings :','FoodRecipe'); ?></strong>
                                                            <span class="value"><?php echo $servings; ?></span>
                                                        </li>
                                                        <?php
                                                }

                                                if(!empty($prep_time) )
                                                {
                                                        ?>
                                                        <li class="prep-time">
                                                            <strong class="name"><?php _e('Prep Time :','FoodRecipe'); ?></strong>
                                                            <span class="value"><?php echo $prep_time; ?></span>
                                                        </li>
                                                        <?php
                                                }

                                                if(!empty($cook_time))
                                                {
                                                        ?>
                                                        <li class="cook-time">
                                                            <strong class="name"><?php _e('Cook Time :','FoodRecipe'); ?></strong>
                                                            <span class="value"><?php echo $cook_time; ?></span>
                                                        </li>
                                                        <?php
                                                }

                                                if(!empty($ready_in))
                                                {
                                                        ?>
                                                        <li class="ready-in">
                                                            <strong class="name"><?php _e('Ready In :','FoodRecipe'); ?></strong>
                                                            <span class="value"><?php echo $ready_in; ?></span>
                                                        </li>
                                                        <?php
                                                }

                                                ?>
---

Jeg går ud fra at det er ovenstående at den gør det. Men hvordan får jeg den til at skrive t istedet for h?

Det er en lille bitte ting, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg kringler den.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. september 2012 - 23:09 #1
Du skal finde det sted hvor funktionen convert_to_hours er i din kode. Der vil jeg tro du finder et "h" du kan ændre til et "t".
Avatar billede plindstrup Nybegynder
26. september 2012 - 00:41 #2
erikjacobsen > Yes! :-) Så fandt jeg det i functions.php - Det er utroligt som man kan stirre sig blind på noget der er relativt simpelt!

Tak for hjælpen!

Smid endelig et svar!