Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
21. september 2012 - 22:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Instrument i en sang

Hej....
Jeg er i færd med at arbejde med sangen "Dybt Vand" som jeg gerne vil lave om til en karaoke version.
Det der stopper mig lige nu er det instrument som kører under hele sangen. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal foklar hvad det er for et jeg tænker på.

Jeg har uploadet noget der minder meget om instrumentet.

https://www.dropbox.com/s/tffrwvw5ij0cuyl/instrument.mp3

Det er navnet på det instrument der bruges i sangen og ikke i den jeg lige har uploadet.

Hvis der skulle være problemer med at downloade den så er jeg villig til at finde en anden metode.
Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
21. september 2012 - 22:49 #1
Sangen hedder "Dybt vand" Svenstrup & Vendelboe.
Jeg bruger FL studio
Avatar billede fhansen82 Mester
21. september 2012 - 22:50 #2
Kan det betegnes som et instrument? Er det ikke en synthezised lyd, som er lavet på et keyboard eller på PC?

Mvh

Frank
Avatar billede fhansen82 Mester
21. september 2012 - 22:50 #3
Sorry. Ved ikke hvorfor mit forrige indlæg kom op som et svar.
Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
21. september 2012 - 23:03 #4
Tak for det hurtige svar. Jo det tror jeg faktisk det er men det bare hvilken en det er jeg skal bruge for at komme vidre.
Avatar billede fhansen82 Mester
23. september 2012 - 16:19 #5
Bum bummelum, der kan jeg ikke hjælpe. Findes der ikke nogle fora hvor der diskuteres musik ol? Du kan evt. prøve på recordere.dk.
Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
23. september 2012 - 17:14 #6
Tak fordi du brugte tid på at hjælpe. Jeg fandt ikke ligefrem det jeg søgte efter men jeg bruger bare en  syntheziser som jeg har fundet via FL studio. Lukker her
Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
23. september 2012 - 17:14 #7
.