Avatar billede Chand1020 Nybegynder
18. september 2012 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Umbraco

Hej
Jeg har installeret et tomt umbraco projekt direkte på mit webhotel.
Jeg ville gerne kunne tilgå filerne, som man kan igennem webmatrix.
Eksempelvis på en let måde kopier mange billedfiler over i umbraco projektet.
Men er det umuligt og er det derfor man bruger webmatirx?. Alsår til udvikling og til evt. at kunne gå i visual studio og se alle filer.???
Kan nogle forklare mig hvilke arbejdets gang der er bedst?

1. Først at installere lokalt via Webmatrix, og senere uploade det hele eller
2. Direkte at uploade et tomt projekt på servern.
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2012 - 09:42 #1
Jeg ville så vidt muligt altid udvikle lokalt, det er i hvert fald ikke god stil at udvikle i produktionsmiljø. Når du så er færdig vil du både kunne uploade gennem webmatrix eller et selvstændigt FTP-program.
Avatar billede Chand1020 Nybegynder
19. september 2012 - 18:31 #2
Hej
Mange tak for dit svar - du skriver altid så jeg kan forstå det. Tak for det. Det er svært at finde noget hjælp på dansk der handler om Umbraco.
Forøvrigt fed hjemmeside du har.
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2012 - 18:37 #3
god pointfordeling