Avatar billede jedimaster Nybegynder
16. september 2012 - 20:41 Der er 4 kommentarer

Wordpress plugins - hvilke skal jeg vælge?

Hey.

Jeg har har fået en forespørgsel på en wordpress side der skal kunne følgende:
- Registrere frontend brugere mod betaling - dvs. brugerne skal ikke have adgang til backend, der kun skal være for administratorer.
- Alle skal kunne indsende en artikel - som skal godkendes af en administrator før den publiceres.
- Det skal være muligt at vælge hvilke artikler der er betalingsartikler og hvilke der ikke er. Det må gerne være muligt at se en del af en betalingsartikel, altså en slags teaser.
- Reklamer fra google

Er der nogle der kan anbefale nogle plugins der kan en del af ovenstående??

(alternativt anbefale et andet system end wordpress og plugins - men wordpress er vist at foretrække).

----< Jedi.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2012 - 20:46 #1
nu kan fx www.bt.dk jo en hel del af det - og de er på drupal (men har nok lavet en meget stor del selv i huset). De har dog valgt, at betalende brugere kun læser artikler, og det er deres egne journalister, der skriver teksterne.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2012 - 10:43 #2
Avatar billede lauge Nybegynder
18. september 2012 - 19:55 #3
En lille kommentar.

Jeg råder mine kunder til at holde sig mest muligt fra plug-ins, og kun bruge få der er kendte og brugt af mange.

Se på hvornår et konkret plug-in sidst har været opdateret, dens karakter, og hvor mange downloads den har.

En af de kedelige ting ved at bruge plug-ins, er at nogen af dem kommer med opdateringer flere gange hvert måned.

Hvis ikke man opdatere kan der måske være et sikkerhedshul. Hvis man opdatere, kan der være en lille chance for at noget i ens WP theme ikke virker længere.

Det er fristende med alle de mange plug-ins man bare kan hente gratis. Men gør det med måde.

Hilsen
Peter Lauge
WordPress Konsulent
www.pixelhuset.dk
Avatar billede fxj Juniormester
25. september 2012 - 23:46 #4
Tag et kig på
http://member.wishlistproducts.com/
Dette plugin kan vist det du savner