Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
16. september 2012 - 12:55 Der er 3 kommentarer

Program til hjemmeside log in

Hej,

er der nogen der kender et program som hvis man giver det ens username og password til noget så kan det logge ind på en hjemmeside lige så mange gange som man vil have den til?

Tak på forhånd,
SKC

PS: Lad venligst være med at komme med alle mulige nedern spørgsmål, om hvorfor jeg skal bruge det. Og jeg er ret lige glad med hvad i mener om det, så kom venligst kun med seriøse svar.
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. september 2012 - 15:13 #1
Norton 360 har en indbygget funktion til formålet, og så er du samtidig beskyttet moden masse snavs.
/ptj_11
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
14. oktober 2012 - 15:08 #2
mange tak, bare læg et svar
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. oktober 2012 - 15:34 #3
Det får du her. Jeg håber, at du kunne bruge det til noget.
/ptj_11