Avatar billede guzzi99 Praktikant
15. september 2012 - 16:17 Der er 1 kommentar

Mountain Lion på Mac Mini

Hej
Nu er jeg kørt fast og må have noget hjælp.
Jeg har en Mac Mini fra mid 2011 og prøver at install. Mountain Lion på den.
Først formaterede jeg hd'en for at lave en clean install og lavede en install disk på en usb pin med det nye system.
Når jeg startede op kommer install vinduet op med det store X lige et sekund men derefter kommer et lille vindue med teksten "Der var et problem med at installere "Mac OS X" prøv at geninstallere"
Når jeg kiggede med diskværktøj kan jeg se at der er en disk2 med en partition Mac osx base system. For at slippe af med den satte jeg en ny hd i men disk2 er der stadig så det er altså ikke på hd at den ligger.
Nogen gode forslag til hvordan jeg kommer videre ?
Mvh
Uffe
Avatar billede guzzi99 Praktikant
16. september 2012 - 11:45 #1
Nå, fandt ud af det, blev nødt til at install lion først og derefter mountain lion bagefter.